Thomas och Tomas filmpodcast
Arga dvärgar och arga mördarval
Thomas och Tomas filmpodcast
Arga dvärgar och arga mördarval
Arga dvärgar och arga mördarval
Då har vi sett Hobbit - Smaugs Ödemark i dubbla bildrutor och 3D. Vi är lite kluvna över Peter Jacksons del 2 av 3 i Bilbosviten. Vi analyserar dvärgarna, alverna, orcherna, Mikael Persbrants björnkaraktär Beorn och inte minst den storleksskiftande draken Smaug. Dessutom har vi på begäran från en av våra lyssnare kollat in späckhuggardokumentären Blackfish. Det är en viktig film som vi båda blev helt blåsta av banan. Det är sällan vi blir så påverkade av en film.Så det blir hälften dvärg-fantasy och hälften nattsvart fisk-verklighet i det första programmet för år 2014.
_______________________________________________________________________________________Lyssna här:http://stringfellow72.podbean.com/ eller på Ituneshttps://itunes.apple.com/se/podcast/thomas-och-tomas-filmpodcast/id620140285?mt=2 Om du inte har en Iphone eller Ipad kan du ladda hem Podkicker till din Androidtelefon eller surfplatta. Då kan ni lyssna på oss via den appen.
Visa länkar från denna bloggpost
