fantastiska filmer

filmer man berörs av

jag är en tjej som älskar film och vill dela med mig av mina tankar om filmer jag sett.

fantastiska filmer

filmer man berörs av

filmer man berörs av

Vallhalla rising

okej herre gud

varför görs sådarna här filmer

ger filmen mer än många chanser att bli bra med sedan ger jag upp

filmen har ingen handling

mer än att ju mer gubbar man mördar desso bättre och gärna så att blodet sprutar, skallar krossas mm

huvudrolls innehavaren säger inte ett enda ord så länge jag tittade på filmen

jag tittade i ca 1,5 timme sen gav jag upp

ååååå vilken bedrövlig film

har alltså hör bra kritik om denna filmen

hur tänker dom????????

yvonne | 2010-06-01 22:16

kick ass

hade väl ingen förväntning på denna filmen trodde att jag skulle få genom lida denna filmen på nåder

men men men

vilken överraskning den var bra

chloe Moretz är nog en tjej vi kommer att få se mycket av i framtiden helt otrolig liten tjej

jag trodde att detta var en barn film men det är det inte

herre gud dom dödar folk så att blodert sprutar

så en 11 års gräns är nog rätt för denna filmen

jag tycker att denna filmen är rolig blandat med helt galen

det kommer komma en 2 på filmen 2012 (tror jag eller så skulle den börja att spelas in då)

helt klart sevärd

skall bli kul med en uppföljare

yvonne | 2010-05-30 21:38

Wolfman

 Benicio del toro är wolfman i denna filmen

jag är lite svag för Benicio den toro han har nått som man gillar

första blicken på monstret så blev man nej,  inte ett för konstigt tillgjort monster som man tycker ser löjligt ut men det rättade till sig när del toto blev wolfman

men  filmen var helt okej men den var samtidigt ledsam historia

del toro hade en ganska djup roll, det var inga roliga omständigheter han hade i sin familje

jag hade gärna sett att filmen hade slutat på ett annat sätt

klart se värd pga del toro

men annars så vet jag inte ,jag är ju inne på detta med varulvar men hjärtat ligger lite närmare vampyrer märker jag

yvonne | 2010-05-27 08:04

Göta kanal 3

ja det var ju detta med svensk film

första göta kanal var bra det kan jag erkänna

tvåan - kunde dom gjort bättre

orkade inte riktigt titta på hela filmen om jag skall vara ärlig

trean då jo den var i alla fall bättre än tvåan man fick till några skratt

jag kan vara lite partisk

svensk film är svår flörtade för mig

se den och döm själva

den får ett nja från mig

yvonne | 2010-05-26 20:06

the spy next door

jackie chan är med i denna filmen

jag vill nog att han skall spela lite mera matcho roller

i denna filmen skall han vinna barnens kärlek för att kunna gifta sig med den kvinnan han älskar

jag kan känna att det blir för mycket gulligull

barnen kunde vara med och se denna filmen så det är en fin barn film

men jag vill inte se honom i denna sortens filmer

sevär med barnen inte annars

yvonne | 2010-05-21 23:44

Bloggen “fantastiska filmer” publiceras på Film.nu av yvonne . Film.nu förhandsgranskar inte publicerat material i denna blogg, och tar därför inte ansvar för innehållet i den. Finner du något du anser vara olämpligt i denna blogg, ta gärna kontakt med oss.

Är detta din blogg? Uppdateringar kan tyvärr inte längre göras då Film.nu har avslutat denna bloggfunktion, och “fantastiska filmer” finns endast kvar i arkivsyfte. Om du önskar radera bloggen, kontakta oss. Skriv i ditt mail att du vill radera din blogg och inkludera adressen (URL) till denna sida. Uppge även ditt namn samt det inloggningsnamn och lösenord du använde när du skapade bloggen på Film.nu.

×