fantastiska filmer
filmer man berörs av
fantastiska filmer
filmer man berörs av
filmer man berörs av
the deathe and life of bobby z
en film i mängden trodde jag men
än så kan man bli förvånad
den vart riktigt bra
Paul walkerhan är bra som vanligt så jag blev inte besviken på honom det var skönt
filmen handlar om att tim en fånge som skall ut ge sig för att vara en stor knark langare som heter bobby
en polis har blivit kidnappad och dom kan bara få tillbaka honom om terroristerna får bobby men han är död så dom behöver någon som liknar denna bobby och då hittar dom denna tim i fängelset som blir lovad frigivning om han ställer upp på detta spektakel
men utbytet går inte som tänkt och det blir en ganska interessant katt och råtta lek
sevärd film helt klart man blir överraskad
Tillbaka till eden fortsättningen del 1
serien fortsätter där dom lämnade den fast 7 år senare
den är rolig att se på
man ser alla dessa 80 tals kläder, smink och frisyrer
tuffingarna i serien är dagens töntar där fnissade jag till när jag fick se dom
men man rycks med i handlingen så den är helt klart se värd
roligt att se dessa 80 tals serier igen
Max payne
denna filmen skall bygga på en serie tidning har jag hört men jag har själv inte läst denna tidningen så jag visste inte vad jag skulle vänta mig
max fru och barn blir mördade och hans livs uppgift blir efter detta att hitta mördarna
efter många månader så får han ett genombrott
men det leder till män som han inte trodde skulle vara hans fiender
väldigt mycket pangpang lite för mycket för min smak
se värd nja
om man inte har något bättre för sig så kan man ju sätt på den och titta en stund
Alice i underlandet
har sett en del trailers om denna filmen och visste inte riktigt vad jag hade att vänta mig
min johnny depp är med i denna filmen så jag ville ge den en chans
så jag sätter på filmen med spänning och lite tveksamhet
men till min (nästan) stora förvånning så blev jag posetivt överraskad den var faktiskt helt okej
en fantasy film är det ju verkligen och jag var rädd att det skulle bli för mycket av det goda men det var precis gränsfall på att det var okej så att man kunde titta på den
helt klart sevärd film man fick drömma sig bort en stund
och min lille depp var bra faktiskt och väntar med spänning på den nya pirates of the carabien med honom
legion
visste inte om jag ens ville titta på denna filmen
kändes lite för jobbig men jag började och man kommer in i berättelsen ganska fort
den handlar om att människan har förstört sig och gud är trött på människan men ängeln mikael vill inte utföra sitt uppdrag att döda barnet som kan komma rädda mänskligheten
kanske sevärd men inte mycket mera
tyckte den var helt okej men kanske inte
se den och döm själv
Bloggen “fantastiska filmer” publiceras på Film.nu av yvonne . Film.nu förhandsgranskar inte publicerat material i denna blogg, och tar därför inte ansvar för innehållet i den. Finner du något du anser vara olämpligt i denna blogg, ta gärna kontakt med oss.
Är detta din blogg? Uppdateringar kan tyvärr inte längre göras då Film.nu har avslutat denna bloggfunktion, och “fantastiska filmer” finns endast kvar i arkivsyfte. Om du önskar radera bloggen, kontakta oss. Skriv i ditt mail att du vill radera din blogg och inkludera adressen (URL) till denna sida. Uppge även ditt namn samt det inloggningsnamn och lösenord du använde när du skapade bloggen på Film.nu.