fantastiska filmer

filmer man berörs av

jag är en tjej som älskar film och vill dela med mig av mina tankar om filmer jag sett.

fantastiska filmer

filmer man berörs av

filmer man berörs av

the deathe and life of bobby z

en film i mängden trodde jag men

än så kan man bli förvånad

den vart riktigt bra

Paul walkerhan är bra som vanligt så jag blev inte besviken på honom det var skönt

filmen handlar om att tim en fånge som skall ut ge sig för att vara en stor knark langare som heter bobby

en polis har blivit kidnappad och dom kan bara få tillbaka honom om terroristerna får bobby men han är död så dom behöver någon som liknar denna bobby och då hittar dom denna tim i fängelset som blir lovad frigivning om han ställer upp på detta spektakel

men utbytet går inte som tänkt och det blir en ganska interessant katt och råtta lek

sevärd film helt klart man blir överraskad

yvonne | 2010-05-21 23:38

Tillbaka till eden fortsättningen del 1

serien fortsätter där dom lämnade den fast 7 år senare

den är rolig att se på

man ser alla dessa 80 tals kläder, smink och frisyrer

tuffingarna i serien är dagens töntar där fnissade jag till när jag fick se dom

men man rycks med i handlingen så den är helt klart se värd

roligt att se dessa 80 tals serier igen

yvonne | 2010-05-15 20:25

Max payne

denna filmen skall bygga på en serie tidning har jag hört men jag har själv inte läst denna tidningen så jag visste inte vad jag skulle vänta mig

max fru och barn blir mördade och hans livs uppgift blir efter detta att hitta mördarna

efter många månader så får han ett genombrott

men det leder till män som han inte trodde skulle vara hans fiender

väldigt mycket pangpang lite för mycket för min smak

se värd nja

om man inte har något bättre för sig så kan man ju sätt på den och titta en stund

yvonne | 2010-05-15 20:16

Alice i underlandet

har sett en del trailers om denna filmen och visste inte riktigt vad jag hade att vänta mig

min johnny depp är med i denna filmen så jag ville ge den en chans

så jag sätter på filmen med spänning och lite tveksamhet

men till min (nästan) stora förvånning så blev jag posetivt överraskad den var faktiskt helt okej

en fantasy film är det ju verkligen och jag var rädd att det skulle bli för mycket av det goda men det var precis gränsfall på att det var okej så att man kunde titta på den

helt klart sevärd film man fick drömma sig bort en stund

och min lille depp var bra faktiskt och väntar med spänning på den nya pirates of the carabien med honom

yvonne | 2010-05-14 21:15

legion

visste inte om jag ens ville titta på denna filmen

kändes lite för jobbig men jag började och man kommer in i berättelsen ganska fort

den handlar om att människan har förstört sig och gud är trött på människan men ängeln mikael vill inte utföra sitt uppdrag att döda barnet som kan komma rädda mänskligheten

kanske sevärd men inte mycket mera

tyckte den var helt okej men kanske inte

se den och döm själv

yvonne | 2010-05-08 09:26

Bloggen “fantastiska filmer” publiceras på Film.nu av yvonne . Film.nu förhandsgranskar inte publicerat material i denna blogg, och tar därför inte ansvar för innehållet i den. Finner du något du anser vara olämpligt i denna blogg, ta gärna kontakt med oss.

Är detta din blogg? Uppdateringar kan tyvärr inte längre göras då Film.nu har avslutat denna bloggfunktion, och “fantastiska filmer” finns endast kvar i arkivsyfte. Om du önskar radera bloggen, kontakta oss. Skriv i ditt mail att du vill radera din blogg och inkludera adressen (URL) till denna sida. Uppge även ditt namn samt det inloggningsnamn och lösenord du använde när du skapade bloggen på Film.nu.

×