fantastiska filmer

filmer man berörs av

jag är en tjej som älskar film och vill dela med mig av mina tankar om filmer jag sett.

fantastiska filmer

filmer man berörs av

filmer man berörs av

shutter island

filmen börjar som en bra thriller och man börjar att bli mer och mer misstänksam mot dessa doktorer och hejar på leonardo men sedan får hela filmen en sådan jobbig och tragisk vändning

jag blir lite trött på denna sortens filmer

från att ha varit en bra film så slutade den med att det var en dålig film

så tråkigt

yvonne | 2010-04-30 14:25

Väntan börjar bli jobbig

Jag går här och väntar på att eclipse skall komma men väntan börjar att bli jobbig nu

nästan irriterande jobbigt

vill jag ens se den när den kommer ?

jo det är klart jag vill se den men tiden går väldigt sakta

det känns inte bra med denna väntan

okej mår bättre nu (ca en vecka senare)

har sett på twilight fått lite påfyllning av bella och edward

orkar hålla ut ett tag till

skall snart börja läsa om eclipse boken och sedan läsa bree tanners andra liv när den kommer ut i juni ett tag innan filmen eclipse kommer ut på bio och den boken vill jag läsa innan jag ser filmen också

breaking dawn skall nu börja spelas in till hösten men det är inte färdigt om det kommer att bli en eller två filmer ännu

jag är lite kluven till om jag tycker att det skall vara två eller en film

till en del vill jag få ett slut på denna väntan få ett slut liksom

men det är klart att det kommer att bli två fantastiska filmer om det nu blir så men jag vill nog helst att det skall bli en film tror jag en film som gärna är lite längre än vanligt

åååå denna väntan denna väntan

(några veckor senare)

nu börjar det komma lite mera information om filmen när det närmar sig bio släpp

såg intervjuven på ophras show med dom

vet inte om jag skall skratta eller gråta

är lite rädd att jag inte kommer att tycka att den är bra

att mina förväntningar är för höga, hoppas att dom inte är det

när jag ser trailerna så blir jag så tveksam men så har jag läst att det är några som har fått se eclipse redan och dom säger att trailerna är inte filmen rättvis så jag lever på det nu för tillfället

jaja den som lever får se

nu så har det kommit på sf att man kan se båda filmerna dagen innan eclipse har premiär och vid 12 slaget så får vi se eclipse

jag kommer nog att försöka få tag på biljetter till denna kvällen

den 2 juni får vi se om det lyckades

jey jey  jag har biljetter till twilight kvällen

från kl 18,00 sitter jag på bio till ca kl 02 på natten

hoppas att det kommer att gå bra får väl dricka lite energy dryck så skall det nog gå

äntligen here i come eclipse

yvonne | 2010-04-26 09:33

Advetureland och lite annat

kristen stuart från twiligt är med i denna filmen

tyvärr var hon inte så bra

jag tittade väl mest på denna filmen för att hon var med i den (twilight fan)

jag tror att det är svårt för dessa skådespelare att spela nått annat när det blir sådan hit med twiligt

hon blir bella och ingen annan i alla fall för mig

det är som i sagan om ringen filmerna vissa av de skådespelarna kan jag fortfarande inte se i några andra filmer för dom kan inte slå prestationen som dom gjorde då

orättvist att tycka så här kanske men jag gör det

det gör så att man är lite rädd för att titta på dom i något annat för då förstörs förtrollningen som ligger runt dom

kommer nog inte våga se den senaste filmen med robert från twiligt för den ser inte bra ut redan på trailern

vill ha kvar hans förtrollning ett tag till

yvonne | 2010-04-19 00:02

The lovely bones

det har skrivits både det ena och det andra om denna filmen i tidningar men fick för mig att den kanske är bra

såg bra ut på trailern

ojojojoj sissta halv timmen snabb spolade jag bara för att få reda på hur den slutar

det säger väl allt

jag börjar bli trött på dåliga filmer kan det inte komma några bra snart

yvonne | 2010-04-18 23:52

Motherhood

Å en rolig film om lite parodi om föräldraskapet

å herre gud vilken tragisk film

ibland känns det som skådespelarna gör allt för pengar hur kan dom sänka sig så lågt

kasta inte bort din tid på denna filmen

komedi skulle detta vara skrattade inte en enda gång

yvonne | 2010-04-18 23:49

Bloggen “fantastiska filmer” publiceras på Film.nu av yvonne . Film.nu förhandsgranskar inte publicerat material i denna blogg, och tar därför inte ansvar för innehållet i den. Finner du något du anser vara olämpligt i denna blogg, ta gärna kontakt med oss.

Är detta din blogg? Uppdateringar kan tyvärr inte längre göras då Film.nu har avslutat denna bloggfunktion, och “fantastiska filmer” finns endast kvar i arkivsyfte. Om du önskar radera bloggen, kontakta oss. Skriv i ditt mail att du vill radera din blogg och inkludera adressen (URL) till denna sida. Uppge även ditt namn samt det inloggningsnamn och lösenord du använde när du skapade bloggen på Film.nu.

×