fantastiska filmer
filmer man berörs av
fantastiska filmer
filmer man berörs av
filmer man berörs av
shutter island
filmen börjar som en bra thriller och man börjar att bli mer och mer misstänksam mot dessa doktorer och hejar på leonardo men sedan får hela filmen en sådan jobbig och tragisk vändning
jag blir lite trött på denna sortens filmer
från att ha varit en bra film så slutade den med att det var en dålig film
så tråkigt
Väntan börjar bli jobbig
Jag går här och väntar på att eclipse skall komma men väntan börjar att bli jobbig nu
nästan irriterande jobbigt
vill jag ens se den när den kommer ?
jo det är klart jag vill se den men tiden går väldigt sakta
det känns inte bra med denna väntan
okej mår bättre nu (ca en vecka senare)
har sett på twilight fått lite påfyllning av bella och edward
orkar hålla ut ett tag till
skall snart börja läsa om eclipse boken och sedan läsa bree tanners andra liv när den kommer ut i juni ett tag innan filmen eclipse kommer ut på bio och den boken vill jag läsa innan jag ser filmen också
breaking dawn skall nu börja spelas in till hösten men det är inte färdigt om det kommer att bli en eller två filmer ännu
jag är lite kluven till om jag tycker att det skall vara två eller en film
till en del vill jag få ett slut på denna väntan få ett slut liksom
men det är klart att det kommer att bli två fantastiska filmer om det nu blir så men jag vill nog helst att det skall bli en film tror jag en film som gärna är lite längre än vanligt
åååå denna väntan denna väntan
(några veckor senare)
nu börjar det komma lite mera information om filmen när det närmar sig bio släpp
såg intervjuven på ophras show med dom
vet inte om jag skall skratta eller gråta
är lite rädd att jag inte kommer att tycka att den är bra
att mina förväntningar är för höga, hoppas att dom inte är det
när jag ser trailerna så blir jag så tveksam men så har jag läst att det är några som har fått se eclipse redan och dom säger att trailerna är inte filmen rättvis så jag lever på det nu för tillfället
jaja den som lever får se
nu så har det kommit på sf att man kan se båda filmerna dagen innan eclipse har premiär och vid 12 slaget så får vi se eclipse
jag kommer nog att försöka få tag på biljetter till denna kvällen
den 2 juni får vi se om det lyckades
jey jey jag har biljetter till twilight kvällen
från kl 18,00 sitter jag på bio till ca kl 02 på natten
hoppas att det kommer att gå bra får väl dricka lite energy dryck så skall det nog gå
äntligen here i come eclipse
Advetureland och lite annat
kristen stuart från twiligt är med i denna filmen
tyvärr var hon inte så bra
jag tittade väl mest på denna filmen för att hon var med i den (twilight fan)
jag tror att det är svårt för dessa skådespelare att spela nått annat när det blir sådan hit med twiligt
hon blir bella och ingen annan i alla fall för mig
det är som i sagan om ringen filmerna vissa av de skådespelarna kan jag fortfarande inte se i några andra filmer för dom kan inte slå prestationen som dom gjorde då
orättvist att tycka så här kanske men jag gör det
det gör så att man är lite rädd för att titta på dom i något annat för då förstörs förtrollningen som ligger runt dom
kommer nog inte våga se den senaste filmen med robert från twiligt för den ser inte bra ut redan på trailern
vill ha kvar hans förtrollning ett tag till
The lovely bones
det har skrivits både det ena och det andra om denna filmen i tidningar men fick för mig att den kanske är bra
såg bra ut på trailern
ojojojoj sissta halv timmen snabb spolade jag bara för att få reda på hur den slutar
det säger väl allt
jag börjar bli trött på dåliga filmer kan det inte komma några bra snart
Motherhood
Å en rolig film om lite parodi om föräldraskapet
å herre gud vilken tragisk film
ibland känns det som skådespelarna gör allt för pengar hur kan dom sänka sig så lågt
kasta inte bort din tid på denna filmen
komedi skulle detta vara skrattade inte en enda gång
Bloggen “fantastiska filmer” publiceras på Film.nu av yvonne . Film.nu förhandsgranskar inte publicerat material i denna blogg, och tar därför inte ansvar för innehållet i den. Finner du något du anser vara olämpligt i denna blogg, ta gärna kontakt med oss.
Är detta din blogg? Uppdateringar kan tyvärr inte längre göras då Film.nu har avslutat denna bloggfunktion, och “fantastiska filmer” finns endast kvar i arkivsyfte. Om du önskar radera bloggen, kontakta oss. Skriv i ditt mail att du vill radera din blogg och inkludera adressen (URL) till denna sida. Uppge även ditt namn samt det inloggningsnamn och lösenord du använde när du skapade bloggen på Film.nu.