fantastiska filmer
filmer man berörs av
fantastiska filmer
filmer man berörs av
filmer man berörs av
Twilight saga: Eclipse
ja där satt den äntligen kom den
jag satt där kl 12 på natten för att titta på den
jag hade väldigt fullt upp med att jämföra den med boken hela tiden och det var väldigt jobbigt faktiskt
jag måste se den en gång till för att riktigt få njuta av den
Eclipse är helt klart den bästa filmen av dom tre
enligt andra källor så skulle man få se mera av kärleks scener mellan bella och edward och visst var det mer än det har varit i dom andra filmerna men det var inte mera glöd i scenerna för det
edward håller fortfarande igen väldigt mycket när dom pussas, för det är det dom gör inget tungre än det
ibland tyckte jag riktigt synd om edward när bella håller på med jacop
dom har gjort så att man verkligen kan se smärtan i edwards ögon denna gången
jag kan känna mig lite irreterad på denna triangel drama fasten att jag vet att edward och bella får varandra och jag vet hur mycket jacop har hjälpt henne och stötade henne under new moon, utan honom hade hon inte klarat sig och visst det är klart att känslor kommer som ett brev på posten
kunde känna att det var för lite med 2 timmar dom kunde lagt till en halv timme minst på filmen
det var många små detaljer från boken som man saknade men men man får ta det man får
ja vi får väl se om ca 1 och halvt år när första filmen från breaking dawn kommer hur dom skall fixa till allt med giftemål och renesme
har du sett dom andra filmern är denna filmen ett måste
men jag tycker att man måste ha sett dom andra filmerna för att riktigt förstå eclipse
har nu sett filmen en gång till och denna gången kunde jag titta utan att jämföra med boken hela tiden
och filmen blev genast dubbel så bra som första gången jag tittade på den
REMEMBER ME
sätter mig och tittar på denna filmen livrädd att robert pattinson från twilight skall göra en dålig roll eller dålig film
men ååå herre gud vilken film
jag hade tårar i ögonen i slutet
robert gjorde mig inte besviken som tur var, det var en stor sten från mitt hjärta som ramlade bort
historien i filmen är bra och faktiskt väldig vacker nu i efter hand men ett så sorgligt slut
trailern till denna filmen är faktiskt inte så specielt bra
så nu när jag sett filmen så låt er inte luras av trailern för den gör inte filmen rättvis
se den ni kommer inte att bli besvikna men ta med en arm att gråta mot eller en nått att torka den sissta tåren med det kommer att behövas
se värd mer än se värd
invictus
Morgan freeman och matt damon är med i denna filmen
filmen handlar nelsons mandelas årerkomms till makten
hur han får folket att gå tillsammans, svarta och vita
sann historia så rent dokumentärt är den helt klart sevärd men inte som film
matt demon han är en bra skådespelare men han blir lite blek i denna filmen
The bounty hunter
jennifer aniston och gerard butler har huvudrollerna i denna filmen
jennifer jag vet inte riktigt vad jag har henne längre
tycker jag om henne eller inte nåja jag ger henne några chanser till
hennes ex man skall ta henne till fängelset för hon missade sin rättegångs dag
på denna resan hittar dom tillbaka till varandra på ett ganska roligt sätt men för lite roligt enligt min mening
se värd ja
Vicky christina barcelona
en liten konstig historia
hoppa över denna filmen om du verkligen inte är uttråkad
Bloggen “fantastiska filmer” publiceras på Film.nu av yvonne . Film.nu förhandsgranskar inte publicerat material i denna blogg, och tar därför inte ansvar för innehållet i den. Finner du något du anser vara olämpligt i denna blogg, ta gärna kontakt med oss.
Är detta din blogg? Uppdateringar kan tyvärr inte längre göras då Film.nu har avslutat denna bloggfunktion, och “fantastiska filmer” finns endast kvar i arkivsyfte. Om du önskar radera bloggen, kontakta oss. Skriv i ditt mail att du vill radera din blogg och inkludera adressen (URL) till denna sida. Uppge även ditt namn samt det inloggningsnamn och lösenord du använde när du skapade bloggen på Film.nu.