Om Film Festivaler

Tempo dokumentär festival 2013 Tack för denna gång.

 

Om Film Festivaler

Tempo dokumentär festival 2013 Tack för denna gång.

Tempo dokumentär festival 2013 Tack för denna gång.

Text och foto Camilla Käller 2013. Fotograf: Camilla Käller

Jag vill tacka Tempo dokumentär festival 2013 för denna gång. Hade som plan att följa allt (eller så mycket jag kunde som inte krockade). Min hälsa ville inte som jag hade tänkt tyvärr blev och är fortfarande sjuk.

Jag REKOMMENDERAR verkligen Tempofestivalen. Det är en trevlig festival med väldigt bra och trevlig personal. Det visas kvalitativ film under några korta men intensiva dagar. Det finns seminarier med mera att gå på. Det  pratades om igår på prisutdelningen att dokumentärfilm är populärare än någonsin nu, det är roligt tycker jag. Det är verkligen något nytt för mig att se dokumentär på bio vilket jag finner väldigt uppskattat. Nästa år ska jag lägga upp allt på ett annat vis och hoppas att jag kan återkomma då. Tills dess ha ett fortsatt trevligt filmår.

/Camilla Käller

Camilla Käller | 2013-03-10 11:02

Bilder från denna post
×