Amy Deasismont i Min lilla syster. Foto: Scanbox Entertainment.
Jump to Copyright Notice
Biopremiärer vecka 38
4 nya filmer på bio - här är alla trailers
Emily Blunt spelar den tuffa FBI-agenten Kate Marcer, som slåss mot våldsamma drogkarteller i "Sicario" och Amy Deasismont spelar mot Rebecka Josephson i svenska ungdomsdramat "Min lilla syster". Den här veckan får även "Dheepan" och "Maze Runner: The Scorch Trials" biopremiär – här ser du alla trailers!
Biopremiärer vecka 38
Emily Blunt spelar den tuffa FBI-agenten Kate Marcer, som slåss mot våldsamma drogkarteller i "Sicario" och Amy Deasismont spelar mot Rebecka Josephson i svenska ungdomsdramat "Min lilla syster". Den här veckan får även "Dheepan" och "Maze Runner: The Scorch Trials" biopremiär – här ser du alla trailers!
Sicario
I det laglösa gränsområdet mellan USA och Mexiko, anlitas en idealistisk FBI-agent (Emily Blunt) av chefen för elitstyrka (Josh Brolin) för att hjälpa till i ett eskalerande krig mot droger. Tillsammans med en gåtfull konsult med ett mystiskt förflutet (Benicio Del Toro), ger sig gruppen ut på en resa som tvingar Kate att ifrågasätta allt hon tror på för att överleva.
Min lilla syster
Stella är precis på väg in i den spännande, men också så skrämmande, tonårstiden. Hennes storasyster Katja är en riktig talang inom konståkning. Stella gör allt för att försöka vara lik sin syster och på så sätt också försöka få lite mer uppmärksamhet av de ganska upptagna föräldrarna. Men Stella upptäcker att det är något som inte stämmer med Katja.
Dheepan
Dheepan är en före detta soldat i de Tamilska tigrarna. När han flyr från krigets Sri Lanka tar han med sig två främlingar, en ung kvinna och en liten flicka. De utger sig för att vara en familj och beslutar sig för att bygga ett nytt liv tillsammans. Efter att ha flyttat runt en tid får de till slut en lägenhet i en nedgången förort till Paris. Våldet och fördomarna som möter dem väcker obehagliga minnen från hemlandet och Dheepans krigarinstinkter vaknar till liv när han bestämmer sig för att skydda dem som står honom närmast.
Maze Runner: The Scorch Trials
I den andra delen av förra året stora biosuccé "The Maze Runner" står Thomas och hans gäng inför en ännu större utmaning när de ska ta reda på allt om organisationen WCKD. De befinner sig nu i ett öde landskap, kallat "the Scorch", fyllt av dödliga hinder. Här slår de sig ihop med motståndsrörelsen och kämpar tillsammans mot WCKD:s tunga armé. Men kanske är det för sent för att stoppa dem och deras fruktansvärda planer...
Copyright Notice: All images on this page are provided via the YouTube API unless otherwise stated. These images are hosted on YouTube's servers, and only embedded on this website. For claims of copyright infringement, please contact YouTube. Instructions how to submit a copyright removal request are provided here.
Listan publicerad 2015-09-15