MovieTime

Tarantino's Bästa!

 

MovieTime

Tarantino's Bästa!

Tarantino's Bästa!

Quentin Tarantino är en av mina favorit regissörer. Han har hittills gjort otroligt bra filmer. Kill Bill filmerna är nog de ''sämsta'' enligt mig. Fast jag tycker fortfarande att dom e bra men ni förstår vad jag menar. Alltså Kill Bill har inte en chans mot Pulp Fiction tillexempel. Jag tycker hans bästa är just Pulp Fiction. Det finns ingen annan av hans filmer som är bättre. Inglorious Basterds är väl där och bråkar lite. Den är ju grymt bra! Fast, Pulp Fiction alltså! Helt klart den bästa! Alla karaktärer är så olika och stenhårda! en liten crazy handling, och dialogerna i filmen är fantastiskt bra. Pulp Fiction är Tarantino's bästa film som för övrigt vann en oscar! 

Här är en av mina favorit scener i filmen. Vincent Vega och Jules i bilen med Marvin. Spoiler Alert! för er som inte sett filmen än, don't watch it. 

            

Eric Kurzydlo | 2010-01-22 14:44

×