Film - dålig eller bra?

Första inlägget

 

Film - dålig eller bra?

Första inlägget

Första inlägget

Jag vill  börja första inlägget med att berätta lite mer om mig själv,  så ni kan lära känna mig lite mera.

Jag är snart 21 år och bor i Ulrivehamn men planerara flytt till Borås. Jag har två katter Terror (f. maj-08 ) och katja(f aug -09)

söker inte till Frista folkhögskola till hösten 2010.

Mina favorit filmer är Guld kompassen (hoppas på en nr 2) Raise your voice, Narnia - häxan och Ljeonet. Stieg Larsson trilogin va väldigt bra med:) 

aa de var lit om mig.

lite kort om Avatar som jag såg i dec. den är en film med mkt färg i och den är lite längre än standad så jag kännde mig både trött i huvud och ögon efteråt. men den va fint gjort och så.

aa ses om ett tag nu:)

Fia Muregård | 2010-01-26 21:43

Tags: ommig
×