Poussières d'amour - Abfallprodukte der Liebe (1996)

A meditation on love, life, death and the human voice

 

Poussières d'amour - Abfallprodukte der Liebe (1996)

A meditation on love, life, death and the human voice

A meditation on love, life, death and the human voice

  • Översikt
  • I rollerna
  • Filmteam
  • Filmfakta
  • Bilder
  • Diskussion

View this page in English on Filmanic

German director Werner Schroeter invited his favourite opera singers to a 13th century abbey near Paris. LOVES DEBRIS didnt have, and couldn't have had, any pre-planned action. There was no script, no continuity. On the other hand, there were precise constraints that provided the rules of the game: the setting, the Abbey of Royaumont, and the chosen participants. Each singer came accompanied by a person of his or her choice, and worked on an aria chosen by the director. And there was ELISABETH COOPER, a "one-woman orchestra", who transposed and played the scores on the piano and organ.

 
TMDb Film.nu använder sig av The Movie Database API (TMDb) för vissa funktioner, men är inte på något sätt stödd eller certifierad av TMDb.

Bilder från “Poussières d'amour - Abfallprodukte der Liebe”

Klicka på bilderna för att visa i full storlek

Vad du tycker om “Poussières d'amour - Abfallprodukte der Liebe”

Dela “Poussières d'amour - Abfallprodukte der Liebe” med dina vänner och starta en diskussion på Facebook eller Twitter!

Poussières d'amour - Abfallprodukte der Liebe

Originaltitel

Poussières d'amour - Abfallprodukte der Liebe

Speltid i minuter

130

Produktionsår

1996

Internationell premiär

1996-11-07

×
×